Tropienie

ED3

Magiczny talent, który aktywuje się czerpiąc energię z sił życiowych adepta. Talent jest kombinacją magi wróżebnej i wytrenowanego postrzegania zmysłami (wzrokiem i węchem).

Adept w pierwszej kolejności musi odnaleźć jakiś widoczny ślad (patrz niżej). Po ich wypatrzeniu wykonuje test talentu wobec ustalonej trudności (bazowo to najniższy stopień Zręczności w grupie tropionych istot).

Jeśli tropiony ślad jest starszy niż dzień - trudność rośnie o 2. Jeśli tropiony ślad jest starszy niż tydzień - trudność rośnie o 3.(dodaj kolejne 3 na każdy tydzień). Jeśli ślady zostały zatarte przez pogodę (deszcz, śnieg) - adept musi osiągnąć Duży Sukces w teście. Udany test pozwala tropić lśniące (w oczach adepta) ślady (mimo zatarcia przez czynniki pogodowe) przez liczbę godzin równą poziomowi talentu.

Adept może użyć tego talentu do ukrycia swoich śladów (wynik testu jest trudnością znalezienia śladu), ale znacząco spowalnia to jego poruszanie się.

Odnajdywanie śladów

Adept może wykonać zwykły test Percepcji (dodając Karmę o ile to możliwe). Innym sposobem jest skorzystanie z talentu Przeszukiwanie (Search). Trudność wypatrzenia śladu to stopień Zręczności istoty, która ten ślad pozostawiła. Chyba, że uzyła specjalnego talentu/umiejętności/zdolności - żeby zatrzeć swoje ślady. Na trudność testu mają wpływ wszelkie modyfikacje dotyczące testów Percepcji opartych na wzorku (GmG str 91)

zasady/tropienie.txt · ostatnio zmienione: 2016/03/24 23:43 przez gerion
[unknown link type]Do góry
Magus RPG