Karma

ED3

W tej edycji każda z ras ma inny modyfikator karmy. Maksymalny poziom karmy wyznacza talent Rytuał Karmiczny, który mnoży przez swą wartość modyfikator rasowy. Tę kanoniczną zasadę zachowuję.

ED Classic

To jedno z niewielu zagadnień, gdzie zachowuję część zasad z 2Edycji. Ale wcielam też część z Classica. A dokładniej:

Krasnoludy, elfy i t’skrangi:
kość karmy k6, początkowa karma 6 pkt., maksymalnie (10+poz. Rytuału)x4

Ludzie i orki:
kość karmy k8, początkowa karma 10 pkt., maksymalnie (10+poz. Rytuału)x5

Obsydianie i trolle:
kość karmy k4, początkowa karma 5 pkt., maksymalnie (10+poz. Rytuału)x3

Wietrzniaki:
kość karmy k10, początkowa karma 15 pkt., maksymalnie (10+poz. Rytuału)x6

zasady/karma.txt · ostatnio zmienione: 2014/09/14 21:04 przez gerion
[unknown link type]Do góry
Magus RPG