Znane receptury umagiczniania

Receptura tworzenia Kryształów Świetlnych

1. Zakup/zdobycie odpowiedniego Żywego Kryształu (wskazówki: Mały żywy kryształ, 1 kg, 7,5 cm średnicy - koszt ~7sr, Średni żywy kryształ, 3 kg, 15 cm średnicy - koszt ~20sr, Duży żywy kryształ, 10 kg, 30 cm średnicy - koszt ~60sr).

2.Zdobycie stosownej ilości ziaren esencji ognia (1 ziarno na dowolnej wielkości kryształ) Koszty ziaren esencji: ognia ~50-100 sr\\.

3.Zdobycie ~2 litrów alchemicznego ekstraktu III stopnia ze Świecącego Mchu (~50 sr) - Kiro odkrył, że alchemiczny wywar może zastąpić ziarno esencji ognia, kryształ świetlny ma wówczas zimną barwę, odróżniającą go od ciepłej barwy kryształów z wplecioną esencją ognia, jednak może to być modyfikowane poprzez barwę naturalną kryształu. Wywar można kupić w Gildii Alchemicznej lub stworzyć samemu (umiejetność: Alchemia)

4. Nasycenie mocą
Dla Małego Kryształu - należy go trzymać w ekstrakcie 1 dobę, albo wpleść (1 godz) we wzorzec 1 x Esencję Ognia (test Wave Element 13)

Dla Średniego Kryształu - należy go trzymać w ekstrakcie 3 doby, albo wpleść (1 godz) we wzorzec 1 x Esencję Ognia (test Wave Element 13)

Dla Dużego Kryształu - należy go trzymać w ekstrakcie 10 dni, albo wpleść (1 godz) we wzorzec 1 x Esencję Ognia (test Wave Element 13)

5 Umagicznienie przedmiotu
Po stworzeniu wzmocnionego wzorca Kryształu, należy wykonać rytuał umagicznienia (1 dzień) określając działanie Kryształu Świetlnego, stopień przygasania, formę komendy (słowo/dotyk) i wszystkie szczegóły jego funkcjonowania, (test Create Common Magic Item - 13/14/15 zależnie od wielkości Kryształu)

Wskazówki: trudność można obniżyć -1 za samodzielne pozyskanie każdego typu surowca użytego do produkcji, -2 za własnoręczną obróbkę żywego kryształu w pożądany kształt, -1 za każdy sukces w Teście Umiejętności Artystycznej (9), którą ozdabia się przedmiot użytkowy, -1 za każdy dodatkowy tydzień rytuału (maksymalnie -3)

Rynkowe ceny Kryształów Świetlnych:

Kryształ świetlny mały 75sr
Kryształ świetlny średni 125sr
Kryształ świetlny duży 200sr

Tworzenie matryc zaklęć

1.Wybór przedmiotu na matrycę. koszt całości materiałów to około 800 srebra. Trzeba w to wliczyć: koszty materialu bazowego, orichalk, esencje żywiołów do nasączania, kamienie szlachetne lub inne rzadkie, drogie i egoztyczne materiały.

2.Samo wplecenie (to największy koszt) możesz wykonać samodzielnie, kupując tylko esencje w jakiejś gildii magów/kuźni zbrojmistrzów. Najprościej w drewno wplatać esencje Drewna lub Ziemi. Zakładam zakup 5 ziaren Drewna (5 x 50=250) i 5 ziaren Ziemi (5 x 10 = 50), co robi już 300 srebra.

Wplatanie dwóch typów esencji, obniża trudność umagicznienia o 2 do 25 ((individual kernels of true elements each, they count as one source per type of element).

Crafting Base Item - jakbyś samodzielnie stworzył bazowy przedmiot naszyjnik, whatever) - masz obniżenie o -2 trudności.

3.Potem możesz uzyć skilla artystycznego vs trudność 9. Za każdy sukces masz -1 obniżenia trudności umagicznienia.

4.Kolejna sprawa to ozdobienie głęboką symboliką przedmiotu (-1 do umagicznienia), musi to być coś naprawdę ekstra.

5.Po zastosowaniu powyższych trudność spada do 21. Zalecam użycie Karmy w teście umagicznienia

6.Każdy ekstra miesiąc pracy z przedmiotem obniża trudność o 1 (maksymalnie do -3).

Czas: zakupy materiałów i dogarnie umów - 2 dni, wplatanie: poziom Tkania wątkow = ilość ziaren esencji dziennie, ozdabianie artystyczne - 3 dni. Symbolika - 1 dzień. Samo tworzenie (crafting) - różnie. Umagicznienie - 1 dzień.

kiro/receptury.txt · ostatnio zmienione: 2018/03/03 17:00 przez gerion
[unknown link type]Do góry
Magus RPG