Gort

Majątek

Strój codzienny (na sobie)
  • Biała, luźna krasnoludzka koszula,
  • szare spodnie z samodziału,
  • lekkie wysokie buty ze skóry bawołu,
  • obszerny płaszcz wełniany barwiony na ciemną zieleń,
  • skórzane rękawice czarne,
  • filcowy kapelusz w odcieniu butelkowej zieleni,
  • trzcinowy kapelusz,
Uzbrojenie
  • Doskonałej jakości zbroja kółkowa, na czarny, impregnowany kaftan ze skóry grzmotorożca naszyto stalową osłonę ze splecionych ze sobą kółek. Ramiona i kark osłonięte szerokimi naramiennikami, część napierśna wzmacniania potrójną warstwą skóry, nabiodrniki, karwasze i naramienniki lamowane srebrem, nogawice z cieńszej skóry, również uzbrojone w stalowe pierścienie. Centralna część napiersnika to srebrny kryształ z wyrytym i barwionym znakiem kuźni Alfarica Kryształowy Młot z Trójrzecza
  • szeroki pas skórzany - czarno złocisty,
  • Przedmiot wzorca - Topór scytyjski, przekuty (+2) do Święta Ziemi 1509 TH
  • Krzesacz - wątkowy topór scytyjski, z amuletem wykrycia smokowca
  • rytualny sztylet rodowy - lech'magat, wątkowy
  • Pawęż magiczna,
  • Sztylet Orrica,
Ekwipunek na szlaku
  • Materac,
  • Narzędzia artystyczne do malowania,
  • henna i barwniki,
  • krzesiwo i hubka,
  • pochodnia x5,
  • lina 10 m
  • Namiot wzmocniony esencją powietrza (lekki i odporny na deszcz).
  • Narzędzia do naprawy zbroi
Eliksiry

Na szlaku zawsze w plecaku. W domu - w szkatułce (klucz i zamek 12)

  • Eliksir Zdrowienia x 3
  • Eliksir Leczenia x 4
  • Eliksir ostatniej szansy x 3
Sprzęt magiczny
  • Amulet wątkowy (obrony) (w użyciu)
  • Pawęż (magiczna) (w użyciu)
  • Założony amulet krwi: Desperate blow (w użyciu)
  • Amulet: absorb blow (w użyciu)
  • Naszyjnik - księga zaklęć, metalowe łuski ze zbroi łuskowej (przy sobie)
  • Buty - w domu, w Throalu
  • stalowy puklerz magiczny z Butare - nie zidentyfikowano (w Throalu)
  • Magiczna zbroja skórzana z Butare - nie zidentyfikowano (w Throalu)
Gotówka
  • Srebro: 466 (przy sobie) i Złoto: 35 (przy sobie)

Skarbczyk (zamek 16, OM 15)

  • kamienie szlachetne (3000 sr)
  • Złoto 322 (w domu)
  • Biżuteria: Kolia z szafirami (250sr)
  • Złoty pierścień z rubinami: Węzeł Małżeński
  • papiery wartościowe z Urupy - 1300 sr
  • kolia i kolczyki dla Bakari (złoto i malachit)
  • Skarbiec, sejfy (zamki 18, OM 14): 26 220 srebra
Prowiant (na szlaku)
  • bukłak 3l,
  • Grzybowica z Akarem 1l (w domu w Throalu)
  • Krasnoludzkie racje podróżne 8
Odzież
  • Płaszcz zimowych nocy (w domu lub na sobie na szlaku)
Dokumenty

Umowa stowarzyszeniowa z Okiem Throalu (od 05.04.1506TH)

Inne
  • Sztylet Orrica
  • 10 figurek z malachitu, przedstawiających Pasje jako starożytnych throalczyków
  • Złota Gwiazda Throalu - przyznana 09.04.1506 TH
  • Order Wierności Koronie - nadany przez króla Nedena 15 Charassa 1508 TH
  • Pierścień Członka Rady Wojennej Królestwa Throalu - otrzymany od króla Nedena
  • Zbroja skórzana utwardzona (brązowa, polerowana, zbroja Armii Throalu,
Nieruchomości

Prawo do części posiadłości rodowej w wedshel w Salach Bazrata w Throalu (do 1/3 z połowy, zgodnie z Prawem Throalu). W tej części Gort wygospodarował dla siebie swoje własne, prywatne komnaty, z osobnym wejściem z Korytarzy Bazrata (drzwi na zamek (16), odźwierny Glauk (sługa)

Zasoby

Dom
Warsztat z pełnym wyposażeniem i pomocnikami, uzbrojenie podstawowe, spanie, jedzenie, stroje odświętne i zwyczajne, dostęp do biblioteki Domu Neumani, dostęp do informacji poufnych i danych handlowych.

Roczna pensja: udział w przychodach rodziny, księgowany corocznie, w ostatnim dniu miesiąca Doddul. Pierwszy syn rodu, zwykł otrzymywać 8500 sztuk srebra, po odliczeniu podatku królewskiego

Inwestycje
Udziały w trzech inwestycjach w Urupie - dywidendy z zysku wypłacane co kwartał (różnie 0.5 - 2 tys, zależnie od koniunktury), 30 charassa, 30 ghamil, 30 riag, 30 doddul

Sklep perfumeryjny - wspólnik Bakari Sarafici, połowa zysku wypłacana w ostatnim miesiącu każdego roku

Throal
Dostęp do szlachty - Klan Mefrah ma dostęp do większości ważnych osobistości - szlachty, z Domu Neumani. Wielu szalchciców to adepci wysokich kręgów. Wewnątrz Domu panują określone kodeksem zasady, które gwarantują liczne przywileje adeptom, w tym szkolenia. Adepci muszą liczyć się w zamian z obowiązkami (misje, praca, szkolenia Inicjowanych, kontraktowanie j'havim)

Dwór królewski
Oficjalnie dworzanin, i honorowy kapitan gwardii królewskiej. Pierścień królewski ułatwia dostęp do władcy i dworskich urzędników. Wymagana obecność na spotkaniach Rady Wojennej, i formalnych królewskich naradach.

Zobowiązania

Dom
Glauk - służący, pensja 90 sr/mc
Wulfio - ochroniarz, emerytowany agent Oka, pensja 650 sr/mc + ekstra wydatki

gort/majatek.txt · ostatnio zmienione: 2020/02/02 17:48 przez gerion
[unknown link type]Do góry
Magus RPG