Ar'ket, ork Łowca Horrorów
Historia postaci, Rozwój, Majątek, Magiczne przedmioty,Znajomi Karta postaci
Kadayen, t'skrang Ksenomanta
Historia postaci, Rozwój, Majątek, Magiczne przedmioty, Karta postaci
Dwirnach Zapalczywy
Historia Postaci, rozwój , cele adepta, ekwipunek podręczny, majątek, przedmioty magiczne, Magia Krwi, Notatki, Karta postaci
Karam Vorst
Historia Postaci, rozwój , cele adepta, ekwipunek podręczny, majątek, przedmioty magiczne, Magia Krwi, Notatki, Karta postaci
Sivarius z Tansiardy
Historia Postaci, księga zaklęć , cele adepta, ekwipunek podręczny, majątek, przedmioty magiczne, magia krwi,Karta postaci
Kiaur
Historia Postaci, księga zaklęć , cele adepta, ekwipunek podręczny, majątek, przedmioty magiczne,Karta postaci
W pierwszej kolejnosci chcialbym plan dzialania z Tizkara ustalic. Czy ona chce rodzic tutaj, czy w Indirssie? Na jak dlugo rodzina przyjechala?
Ustalic na ile prawdziwe sa plotki o likwidacji Strazy? Moze przygotowac jakis list do Felindry i zdobyc podpisy tych, ktorym pomagalismy do tej pory: kogos z Travaru, gildii gornikow, trolli itd.?
Kontynuowac badanie Ksiegi Wygniania.
Kontynuowac medytacje talentow, aby moc awansowac na 7my krag.
Wybrac z tych zdobytych lub kupic jakis miecz!
Plany na najblizsze tygodnie
- rozliczyc sie z ostatniej wyprawy (zaplacic brakujace pieniadze trollom) i przedstawic raport Jandarowi
- za pieniadze z ostatniej wyprawy zakupic monete z orichalku
- uzupelnienie karmy do maksimum
- szukanie wiedzy (biblioteka, trubadurzy?) nt. pierwszego tajnika amuletu zbadanego przez S'skril
Priorytet to znalezc robote, mozliwosci ktore ja widze to:
- tam gdzie poprzednio, w ogrodach
- moze w strazy tzn. chodzi mi glownie o patrolowanie terenow poza miastem
- no i uczenie umiejetnosci/talentow za kase, ale nie wiem jak to sie odbywa czy ja sie oglaszam ze ucze, czy szukam ogloszen ze ktos sie nauczy czy jak?
- moze jeszcze jakas krotsza podroz z jakims kupcem jako ochrona
Drugi priorytet to szukanie wiedzy, glownie w bibliotekach :
- wszystko na temat Nienawisci w szczegolnosci wiedza o jego przemiotach moze cos o samym plaszczu bedzie?
- wiedza o Kaerach w poblizu Urupy (do dwoch tygodni drogi od miasta) wszystkich czyli tych odnalezionych, nie odnalezionych, spladrowanych i nie spladrowanych
- jakiekolwiek wzmianki o Tyrlaanie, elfim ksenomancie. Wiem ze juz o nim szukalismy, ale prawie nic nie znalezlismy, a on sie przewija prawie we wszystkich watkach.
- moze sie cos znajdzie, tak z ciekawosci o Maximusie
- moze udaloby sie spotkac jeszcze raz z Omeyrasem, glownie mi chodzi o jego wiedze nt. Tylaana i plaszcza Nienawisci
- uzupelnic brakujaca wiedze z historii Barsawii (ostatnich 20 lat)
Drobne sprawy:
- odebranie amuletu, ktory oddalem przed wyjazdem do identyfikacji i zostawienie (po targowaniu ile?) reszty magicznych przedmiotow
- chcialbym sie rozejrzec za jakas glosicielka Garlen, ktora zaczelaby sie opiekowac (dogladac czy wszystko w pozadku) Tizkare i ktora przyjelaby porod (ile takie cos kosztuje?)
- napisac i wyslac list do W'rila
Wyprawa na Mgliste Bagna
Uzdrowienie Rashomona
Płaszcz Nienawiści
Karawany niewolników
Sprawy osobiste:
Śledztwo w sprawie Dagniego:
Sprawy bohaterów:
- horrorze i żywotrupach w Górach Gromu, - mapach przedpogromowych Złoziemi? placówki therańskie (nie zdradzając chodzi o usytuowanie Mglistych Bagien - Miejsce Płonącej Wody + Świątynia Rashomona) - co i gdzie i za ile sprzedawać własne mapy, - kto będzie najlepszym znawcą natury Pasji? - Dowiedzieć sie o D’zara Illedetsa z Sokolich Pazurów, kto zacz? - Tyrlaan i Ponury Legion - horror Nienawiść, Towarzysze Korfanty, Miedziany Ogon, Miasto Ludzi
Szkolenia:
Przedmioty:
Tars pytał mnie o zasady walki wręcz z potworem. Oto wytyczne:
Musisz podejść do bydlaka do zwarcia i rzucić się na niego używając walki wręcz. Wedle zasad Duży sukces ataku pozwala pochwycić i powalić. Jehutra wielkościowo jest 2x taka jak Dwirnach, w dodatku ma 8 nóg. By więc załozyć jej chwyt i powalić na glebę wymagany sukces jest Duży, ale atakujący ma karę -2 do wyniku ataku.
Sukces przeciętny - Dwirnach złapał się 1-2 nóg pająka i stwór żeby go strząsnąć musi w teście SF pokonać wynik testu Pochwycenia. Dodatkowo ma -1 do akcji.
Duży sukces oznacza, że Dwirnach tak pochwycił stwora, że obaj walnęli na glebę (obie postacie traktowane są jak przewrócone w przypadku podejmowania innych akcji niż walka wręcz, mają -3 do wyniku innych akcji i -3 do OF i OM). Wynik testu walki wręcz jest Trudnością chwytu.
Tak pochwycony i powalony stwór może:
- podjąć próbę wyrwania się z chwytu (test SF vs Trudność chwytu), bez żadnych minusów z tytułu przewrócenia.
- podjąć jakąkolwiek inną akcję pozostając w chwycie (np. Uderzyć wolną nogą, wykorzystać moc itp.), trudność takiego działania zawsze wyznacza Trudność chwytu, dodatowo ofiara ma karę -3 do wyniku, za bycie przewróconym).
Dwirnach może:
- zadeklarować, że utrzymuje chwyt (traci tylko akcję, bez testów)
- poprawić chwyt (wykonuje kolejny test Walki wręcz vs Obrona Fizyczna Jehutry, wymagane sukcesy pozostają jak na początku)
- użyć Rozwinięcia Przyszpilenie (wykonuje kolejny test Walki Wręcz z rozwinięciem (-1 Wyczerpanie), wymagane sukcesy pozostają jak na początku, Przyszpilona Jehutra może podjąć wyłącznie próbę wyrwania się z chwytu, dodatkowo ma minusy za bycie przewróconą
Najbliższe plany
- Zamieszkać w Urupie do czasu turnieju
- znaleźć nauczycieli do zwiększenia skilla Wiedza o Magii i Alchemii
- poszukać w Urupie dawców lub organizacji mających na pieńku z Denairastami, ew. namiary na takowych w Barsawii
Plany dalsze
zebrać ekipę do oczyszczenia kaeru wietrzniaków (jeśli Karam i Dwirnach nie polecą). ekipa nie może być byle jaka, bo nadal tam mogą być pułapki i konstrukty
w związku z powyższym, zebrać informacje na temat Handlarza z kaeru. W Urupie - biblioteka
Sprawy osobiste:
- Wspieranie projektu budowy przeprawy przez Wężową w Tansiardzie (współodpowiedzialność za projekt konstrukcyjny mostu)
Prace nad przedmiotem-matrycą
- Zbieranie informacji o łowcach niewolników, przez pośredników
- Wykonanie wrót i konstrukcji na zamówienie garnizonu w Tansiardzie
Szkolenia:
- Poznanie księgi maga, znalezionej w Vindralek, zbadanie zawartych w niej czarów i ewentualna nauka (z prośbą o pomoc i konsultacje u znajomych MŻ)
- nauka talentów Mistrza Żywiołów
- awansowanie na 2 krąg MŻ
Czyli zdobycze, łupy i artefakty, jakie udało Wam się znaleźć podczas niebezpiecznych przygód.
Wyprawa do Aras Nehem:
Przedmiot | Opis | Identyfikował | Posiadacz |
---|---|---|---|
Amulet magiczny¹ | płytkę zasniedziałej miedzi z wprawionym jadeitem | S'skrill (T’skrangowa Trubadurka z P’shestish) | Karam |
1. - „To magiczny amulet, poprawiający zdolność oddziaływań społecznych. Ale nie wiem o nim jeszcze zbyt wiele. S'skrill jeszcze jest Nowicjuszem, więc odkryła tylko sam początek, co mnie kosztowało 280 srebrników. Wiem zatem, że amulet ma cztery poziomy wątków i nie będę musiał wykonywać żadnych czynów. Musze tylko poznać Imię amuletu, to jest wskazówka do zdobycia pierwszego tajnika wzorca. Najwyraźniej, to prosty, wątkowy przedmiot”
Wyprawa do Vindralek (jehutry)
Przedmiot | Opis | Identyfikował | Posiadacz |
---|---|---|---|
Księga Maga (MŻ) | oprawiona w czerwoną skórę ze złocistymi wytłoczeniami | Sivarius | Sivarius |
Magiczne bransolety | kolor metalu zmieniał się ze srebrnego w morski błękit | - | Sivarius |
Magiczna sakiewka | jasnoniebieska, chłodna w dotyku i pusta w środku | - | Sivarius |
Srebrny puklerz | srebrzony, bogato ornamentowany | Gildia Magów (Olwe)/Zbrojmistrz z Otosk | Dwirnach |
Buty ze skóry espagry | rzemieślnicza praca,przepięknie wykonane | Liandra | Dwirnach |
Płaszcz | czarny, zmiętolony płaszcz, niepalny | Karam - astralnie | ukryty w lesie, miejsce zna Karam i Tizkara |
Wyprawa do Kaeru Liandrill
Przedmiot | Opis | Identyfikował | Posiadacz |
---|---|---|---|
płaszcz z łusek espagry (martwy elf) | naprawiona w Kuźni Mongura (V.1499) | - | Kiaur |
uszkodzoną skórzaną zbroję (martwy elf) | uszkodzona, ze skóry bawołu | Gildia Magów (Olwe)/Zbrojmistrz z Otosk | Karam |
Salvator, Amulet Opieki (martwy elf) | ozdobny owal z kości, wysadzany perłami | Gildia Magów (Olwe)/Trubadur | Karam |
kryształ zaklęć znaleziony przy elfie | księga zaklęć Ksenomanty | - | Kiaur |
Miecz vorstowy (Nurek, Vorst) | - | niemagiczny | zagubiony w Kaerze Szpon |
dwa eliksiry, które były w sakwie martwego vorsta | Equilibrium i Żywe srebro | - | Karam |
kolczaste rękawice | - | Gildia Magów (Olwe)/Trubadur | Karam |
skórzaną zbroję magiczną, ściągniętą z martwego orka. | - | Gildia Magów | Tussurt |
niewielka tarcza | krasnoludzki puklerz z wprawionym bursztynem | - | ukryty w okolicach Urupy (Karam, Dwirnach) |
Umowa handlowa | kontrakt z Domem Ylwaz | - | Karam |
Wyprawa do Kaeru Szpon
Przedmiot | Opis | Identyfikował | Posiadacz |
---|---|---|---|
Księga maga, Czarodzieja (do VII) | - | - | Sivarius |
Księga maga, Mistrza Żywiołów (do VI)) | - | - | Sivarius |
Magiczny miecz wietrzniacki | - | - | Vrool |
Eerdoth Amulet Śmiałości | owal z wypolerowanego drewna | Gildia Magów/Trubadurzy | Dwirnach |
Agithys Amulet Pewności | mosiężny trójkąt | Gildia Magów/Trubadurzy | Kiaur |
Księga Wygnania | - | - | Karam |
Medalion z wietrzniackiej mumii | - | - | Vrool |
Burzowa zbroja Ksenomanty | - | - | Karam |
Jego księga Zaklęć | - | - | Sivarius |
Jego magiczny Miecz | - | - | Karam |
Miecze sług Ksenomanty x 2 | - | - | Karam |
monety, kosztowności | łącznie 5900 | - | po 1966 ss na głowe, rozdzielone (04-11-08) |
Info 080808, Info 240808, Info 270508, Info 290208, Info 060208, Info 281207, Turniej, Znaleziska, Info 121107, Info 071107, Info 261007,
Sesja 20 czerwca 2012 - raport
Sesja 5 lipca 2011 - raport
Sesje 7 i 21 czerwiec 2011 - raport
Sesja 21 marca 2010 - raport
Sesja 28 luty 2010 - raport
Sesja 12 luty 2010 - raport
Sesja 31 stycznia 2010 - raport
Sesja 16 stycznia 2010 - raport
Sesje 11 listopad 2008 - raport
Sesje 26 październik 2008 - raport
Sesje 31 lipca i 7 sierpnia 2008 - raport
Sesja 24 lipca 2008 - raport
Sesje 03 i 10 lipca 2008 - raport
Sesja 26 czerwca 2008 - raport
Sesja 22 czerwca 2008 - raport
Sesja 1 czerwca 2008 - raport
Sesja 24 luty 2008 - raport
Sesja 10, 12, 20 lutego 2008 - raport
Sesja 04 lutego 2008 - raport
Wydarzenia międzysesyjne - raport
Sesja 09 grudnia 2007 - raport
Sesja 25 listopad 2007 - raport
Sesja 11 listopad 2007 - raport
Sesja 28 października 2007 - raport
Sesja 14,21 października 2007 - raport
Sesja 29 lipca 2007 - raport
Sesja 24 lipca 2007 - raport
Sesja 22 lipca 2007 - raport
Sesje 11,18 luty 2007 - raport