Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
Poprzednia rewizja po obu stronachPoprzednia wersja | |||
zasady:nazwanie_druzyny [2020/01/19 12:46] – gerion | zasady:nazwanie_druzyny [2020/01/19 12:58] (aktualna) – gerion | ||
---|---|---|---|
Linia 2: | Linia 2: | ||
== ED3 == | == ED3 == | ||
- | 1. Wybranie Imienia dla drużyny | + | 1. Wybranie Imienia dla drużyny\\ |
- | 2. Stworzenie symbolu drużyny przez wszystkich członków grupy | + | 2. Stworzenie symbolu drużyny przez wszystkich członków grupy\\ |
- | 3. Każdy z członków drużyny wykonuje przedmiot, który odzwierciedla role postaci w drużynie. Te przedmioty, po zakończeniu rytuału i złożeniu Przysięgi staja się pomniejszymi przedmiotami wzorca Drużyny. | + | 3. Każdy z członków drużyny wykonuje przedmiot, który odzwierciedla role postaci w drużynie. Te przedmioty, po zakończeniu rytuału i złożeniu Przysięgi staja się pomniejszymi przedmiotami wzorca Drużyny.\\ |
- | 4. Drużyna odprawia rytuał Nazwania, który tworzy prawdziwy wzorzec grupy | + | 4. Drużyna odprawia rytuał Nazwania, który tworzy prawdziwy wzorzec grupy.\\ |
- | 5. Członkowie składają grupową przzysięgę - Obietnicę | + | 5. Członkowie składają grupową przzysięgę - Pokój |
+ | Symbol, podobnie jak i Imię druzyny, powinien w jakiś sposób reprezentować grupę. Przy jego graficznym tworzeniu powinien uczestniczyć każdy z adeptów. Symbol ten, może być noszony przez członków Drużyny jako amulet, tatuaż, ozdoba płaszcza, rycina na broni, cokolwiek innego co nadaje się do umieszczenia graficznej reprezentacji drużyny. Nie ma jednak w sobie żadnych magicznych właściwości. | ||
+ | |||
+ | Przy tworzeniu indywidualnych przedmiotów, | ||
+ | |||
+ | Rytuał Nazwania nie jest jednoznacznie określony. Każda grupa będzie miała swoja wersję, czy to wobec okoliczności (otoczenia) czy też samego przebiegu. Zwykle lider grupy zaczyna prowadzić rytuał. | ||
+ | |||
+ | Ostatecznym zakończeniem rytuały jest zawarcie Pokoju Krwi - jego specyficznej odmiany - przez wszystkich członków. Adept składa tę przysięgę wobec Drużyny, a więc odnosi 2 obrażenia od magii krwi. Przysięgę tę należy odnawiać co roku, podobnie jak standardowy Pokój Krwi. | ||
+ | |||
+ | Od tej pory formuje się Prawdziwy Wzorzec Drużyny. Każdy adept ma do niego dostęp poprzez przedmiot który stworzył, a który stał się Pomniejszym Przedmiotem wzorca drużyny. Może go więc użyć by utkać wątek do Prawdziwego Wzorca i połączyć jego magiczną energię ze swoim wzorcem wzmacniając wybrany talent, zdolność lub cechę. | ||