Wspólnota Nocy

Siedzibą Wspólnoty jest cytadela, mieszcząca się w Górach Delaryjskich, między terytorium przymierzy trolli: Skalnego Rogu i Podniebnych Poszukiwaczy. Jest to tajne stowarzyszenie ksenomantów.

Przed wiekami, Horror opanował Żywogłaz, wprowadził śniacych w nim obsydian w katatonię i torturował plugawiąc Żywogłaz. Po latach odnalazł go Sovik Nocny Piechur – ksenomanta, wygnany z Landis ze swymi przyjaciółmi za niebezpieczne praktyki z przestrzenią astralną i horrorami. Sovik odnalazł Żywogłaz, stoczył bój z horrorem, pokonał go i zaczął badać Żywogłaz. Kontaktował się z duchami martwych obsydian i duchem Żywogłazu. Wybudowali cytadelę wokół Żywogłazu, a Sovik nauczył się jak wykorzystać pierwotną moc Żywogłazu do ochrony przed Pogromem. Przez lata studiowali wiedzę Żywogłazu, astral i horrory. Ku czci obsydian i wiedzy od nich zyskanej, Sovik stworzył Wspólnotę Nocy i stał się jej pierwszym mistrzem. Animowali ciała martwych obsydian, by im pomagały i broniły w czasie pogromu, podtrzymując je magią krwi.

To Czarna Gwardia – magicznie ożywieni obsydianie. Odziani w czarne, płytowe zbroje stwarzają wrażenie jakby byli odmienną rasą Dawców Imion.

Obecnie Drużyna i cytadela jest wspierana aprowizacyjnie przez mieszkańców podnóży Gór Delaryjskich (uważają ich za opiekunów i bohaterów). Jej członkowie to ksenomanci od V do IX kręgu. Mistrzem w 1508 TH jest 48 letnia kobieta: Tana Luunar (XIII krąg).

Wiedza bohaterów graczy:

Brak

Dawna przyjaciółka Karama, Tana Luunar należała do tej organizacji. Zrzeszała ona wysoko wykwalifikowanych Ksenomantów. Swą cytadelę mają gdziś ukrytą w Górach Delaryjskich, otacza ona splugawiony żywogłaz obsydian. Przez lata starali się go uleczyć, w końcu zyskali wiedzę, jak czerpać potężną moc z oszalałego i uśpionego żywogłazu. Korzystają z usług ożywionych obsydian, co budzi wśród reszty obsydian wściekłość (to właśnie bardzo niepokoiło Karama). Jest to wiedza ściśle tajna, którą Tana wyjawiła Karamowi tylko i wyłącznie na dowód oddania i lojalności. Obiecała ona przedstawić Karama przywódcy organizacji, kiedy tylko osiągnie on IV Krąg swej ścieżki. Ksenomanci często współpracują z łowcami horrorów…

stowarzyszenia/wspolnota_nocy.txt · ostatnio zmienione: 2015/08/19 14:24 przez gerion
[unknown link type]Do góry
Magus RPG