Za sesje z 22.01.2021
Pula legend VII - 1650–4900 (3275)
Pula legend VIII - 2350–7000 (4675)
1 spełnienie celów sesji (do 1 maksymalnej)
2 Konflikty (różnie)
3 Zdobycie magicznych skarbów (do 1 maksymalnej)
4 indywidualne czyny (do 1 średniej)
5 odgrywanie (bonus do 300 PL)
6 Spełnienie celów przygody (na końcu)
Cele sesji:
Poboczne: Przeprowadzić plemię Żelaznej Pięści w bezpieczne rejony (średnia) - 100%
Zdobyć artefakt plemienia Żelaznej Pięści, który pomoże ukryć therańską batę (maksymalna)- 100%
Cel przygody:
Zaprowadzić zdobytą batę do królestwa Throalu (maksymalna)- 0%
Konflikty:
Duch powietrza - 1200 PL
Therański pościg - 1800 PL
Skarby:
brak
Indywidualne czyny:
Kiro - wybór Pasji - minimalna + 200 PW
Kiro - bezpieczne przeprawienie orków przez dżunglę (bezpieczna ścieżka) - minimalna
Dhali - zamaskowanie śladów przejście plemienia - minimalna
Gort - zawarcie sojuszu z Tresseg w imieniu Throalu - minimalna
Odgrywanie:
Dhali Gort, Kiro, bonus +300 PL
Łącznie:
Kiro 2350 + 7000 + 400 + 600 + 2350 + 2350 + 300 = 15 350 PL
Gort 1650 + 4900 + 400 + 600 + 1650 + 300 = 9 500 PL
Dhali 1650 + 4900 + 400 + 600 + 1650 + 300 = 9 500 PL
Karma:
Dhali: -2
Kiro: -6
Gort: -7
Inne:
Pobyt na Wyspie Trzcin (jedzenie/nocleg) - po 15sr na głowę