Za sesje, z 01.04
Pula legend: III - 200-500 (350), Suma PL za jedną sesję: III - 800 - 2000 (1400)
1 spełnienie celów sesji (do 1 maksymalnej)
2 Konflikty (do 1 maksymalnej)
3 Zdobycie magicznych skarbów (do 1 maksymalnej)
4 indywidualne czyny (do 1 średniej)
5 odgrywanie (do 1 średniej)
6 Spełnienie celów przygody (na końcu)
Cele sesji:
Zbieranie informacji - 200 PL
Konflikty:
Brak
Indywidualne czyny:
Arekt: uruchomienie laboratorium - 100 PL
Kiro - wybitne wykpienie się straży Olzimu (prowadzenie rozmowy) 150 PL
Arket - wydedukowanie jaka trucizna zabiła Gandaviela - 150 PL
Dhali - wypatrzenie i dopadnięcie szpiega - 150 PL
Kiro - niesamowita synergia niskiej magii w labo Arketa - 150 PL
Odgrywanie: 300 PL
Łącznie:
Arket - 750 PL
Dhali - 650 PL
Gort - 500 PL
Kiro - 800 PL
Rozwój:
Gort - rytuał karmiczny x1
Gort - medytacja talentu Walka wręcz
Gort - Drewniana skóra
Dhali - Przeszukiwanie
Kiro - tkanie wątków
Wydatki:
Kiro - 1 ss datku w Olzimie
Arket - 2 ss datku w Olzimie
Arket - 240 ss - zapłata za przekucie ostrza Siekiery w Kuźni Merkwarda
Dhali - 1 ss dla strażnika Byrilah
KIro - 20 ss Wielka Biblioteka - wiedzy o przysięgach krwi