Tworzenie magicznych przedmiotów

Zależnie od poziomu Tkania wątków maga, dostępne są różne odmiany tego Rozwinięcia, użyteczna jest również Alchemia i niska magia :

Proces tworzenia dowolnego magicznego przedmiotu przedmiotu przebiega w stałych fazach/krokach postępowania:

  1. Określenie kosztów umagicznienia (zwykle 50% to koszt materiałów, a 50% praca, wyjątek stanowią zbroje, bronie i tarcze, gdzie dodatkowym kosztem jest usługa przekucia)
  2. Pozyskanie (zakup) lub własnoręczne (craftsman skill) przygotowanie przedmiotu i materiałów użytych do umagicznienia
  3. Nadanie przedmiotowi magicznych właściwości - poprzez użycie jednej z czterech technik: wplecenie esencji żywiołu, dodanie magicznych ingrediencji (Alchemy skill), umieszczenie wzorca zaklęcia (Spellcasting talent) lub umieszczenie ducha w przedmiocie (Spirit hold talent)
  4. Wykonanie finalnego testu umagicznienia (trudność testu jest różna w zależności od typu przedmiotu, dla zwykłych magicznych przedmiotów to EDN lub 13, dla obiektów matryc Obrona Magiczna +15, dla przedmiotów wątkowych Obrona Magiczna +10, a dla Amuletów krwi EDN)

Trudność testu jest modyfikowana (obniżona) przez następujące czynniki:

Techniki umagicznienia a typ przedmiotu: