Punkty Legend

Za sesje, z 18.11.2015
Pula legend: V - 500-1500,
Pula legend: IV - 250-700,
1 spełnienie celów sesji (do 1 maksymalnej)
2 Konflikty (różnie)
3 Zdobycie magicznych skarbów (do 1 maksymalnej)
4 indywidualne czyny (do 1 średniej)
5 odgrywanie (bonus do 200 PL)
6 Spełnienie celów przygody (na końcu)

Cele sesji:
Inflitracja Świątyni - (1/2 maksymalna pula)

Konflikty:
Kultyści - 450 PL
Zwiadowcy - 400 PL
Powyższe dzielę po równo na wszystkich(170PL na głowę)

Indywidualne czyny:
Kiro - wiedza o magii, o astralnym tworze przy rzeźbie Verijgorma (1/2 minimalnej).
Arket - przejrzenie splugawionego astralu (1/2 minimalnej).
Dhali - zrozumienie starolandyjskiego dialektu Kultystów (1/2 minimalnej).
Gort - skuteczność Wojownika w sytuacji całkowitego otoczenia (1/2 minimalnej)
Kadayen - wyszpiegowanie informacji w ptasiej postaci (1/2 minimalnej)

Odgrywanie:
Wszyscy, bonus +70PL

Łącznie:
Arket 350+170+125+70= 715 PL
Dhali 750+170+250+70= 1240 PL
Gort 750+170+250+70= 1240 PL
Kiro 750+170+250+70 = 1240 PL
Kadayen 350+170+125+70= 715 PL

Karma:
Arket -7 (aktualna 4)
Gort -6 (aktualna 8)
Kiro - 4 (aktualna 21)
Kadayen - 1 (aktualna 15)
Dhali- 3 (aktualna 20)

Przedmioty:
Arket: -2 elki leczenia, + 1 miecz dugi b.dobrej jakości, +20 sztuk srebra
Dhali: + 1 miecz dugi b.dobrej jakości, +20 sztuk srebra
Gort: - amulet pochłonięcia ciosu, - 1 elek leczenia,+20 sztuk srebra
Kadayen: +20 sztuk srebra
Kiro: +20 sztuk srebra