Mgły Akarem - Rzadka, wątkowa Bransoleta Ochrony

Kiro stworzył tę bransoletę dla siebie. Podczas wyprawy po krwawy bluszcz do puszczy Krwawych Elfów latem 1508 TH, Kiro i kompani natknęli się na opuszczoną wioskę Akarem, objętą mocą Horrora zwanego Mgłem. Wypędzili bestie do astralnego wymiaru i oczyścili wioskę ze splugawienia, uwalniając przeklętych wieśniaków spod wpływu Horrora. Tam właśnie Kiro odnalazł Kronik Akarema Kreatora Magii - księgę therańskiego maga, spisaną w czasach początku Pogromu. Kira natchnęła myśl, że trudno dla wietrzniaka znaleźć stosowny magiczny przedmiot. Będąc więc Mistrzem Żywiołów postanowił sam dla siebie stworzyć coś odpowiedniego. Poznał więc tajniki tworzenia przedmiotów wątkowych od mistrza Runewinda Milczącego z Throalu i zaprojektował ochronną bransoletę.

Do jej stworzenia wykorzystał zdobioną bransoletę z białego złota, drogie kamienie, pył ze spalonej karty Kronik Akarema, esencje powietrza i ziemi i ziarna orichalku.

Maksymalna liczba wątków: 1
Obrona magiczna: 15

1 poziom dostrojenia
Koszt:200
1 Tajnik:
Wskazówka:
- Ile poziomów wątka zawiera przedmiot? (6 poziomów)
- Czy wiąże się z nim wykonanie jakiegoś czynu? (Nie)
Wiedza:
- Imię przedmiotu - Mgły Akarem
Efekt: Obrona fizyczna +1

2 poziom dostrojenia
Koszt:300
Tajnik: Brak
Efekt: Obrona magiczna +1.

3 poziom dostrojenia
Koszt:500
Efekt: Obrona fizyczna +2

4 poziom dostrojenia
Koszt:800
Tajnik: Brak
Efekt: Obrona magiczna +2

5 poziom dostrojenia
Koszt:1300
Tajnik: Brak
Efekt: Za 1 pkt Wyczerpania, Obrona Fiz +3 na ilośc rund równą poziomowi talentu Tkanie Wątków, przedmiot promieniuje mgłą, która pasmami otacza postać

6 poziom dostrojenia
Koszt:2100
2 Tajnik:
Wskazówka:
- Należy poznać Imię twórcy i okoliczności powstania przedmiotu, a także materiały jakich do niego użyto.
Wiedza:
- Imię twórcy tarczy - Kiro Długi Włos z klanu Kunocha, mistrz żywiołów z Throalu, okoliczności opisane wyżej.
Efekt: Za 1 pkt Wyczerpania postać wykonuje test Siły Woli, mgła zamienia się w śmierdzące obrzydliwie duszące opary, wynik testu stanowi trudność testów SW wszystkich postaci w promieniu 2m. Nieudany test oznacza natychmiastowe wymioty (i utratę akcji). Trwa przez ilośc rund równą poziomowi talentu Tkanie Wątków. Nie działa na nieumarłych, duchy, żywiołaki i Horrory. Działa tylko na Dawców Imion, nie pozbawionych zmysłu węchu.