Gort

Majątek

Strój codzienny (na sobie)
Uzbrojenie
Ekwipunek na szlaku
Eliksiry

Na szlaku zawsze w plecaku. W domu - w szkatułce (klucz i zamek 12)

Sprzęt magiczny
Gotówka

Skarbczyk (zamek 16, OM 15)

Prowiant (na szlaku)
Odzież
Dokumenty

Umowa stowarzyszeniowa z Okiem Throalu (od 05.04.1506TH)

Inne
Nieruchomości

Prawo do części posiadłości rodowej w wedshel w Salach Bazrata w Throalu (do 1/3 z połowy, zgodnie z Prawem Throalu). W tej części Gort wygospodarował dla siebie swoje własne, prywatne komnaty, z osobnym wejściem z Korytarzy Bazrata (drzwi na zamek (16), odźwierny Glauk (sługa)

Zasoby

Dom
Warsztat z pełnym wyposażeniem i pomocnikami, uzbrojenie podstawowe, spanie, jedzenie, stroje odświętne i zwyczajne, dostęp do biblioteki Domu Neumani, dostęp do informacji poufnych i danych handlowych.

Roczna pensja: udział w przychodach rodziny, księgowany corocznie, w ostatnim dniu miesiąca Doddul. Pierwszy syn rodu, zwykł otrzymywać 8500 sztuk srebra, po odliczeniu podatku królewskiego

Inwestycje
Udziały w trzech inwestycjach w Urupie - dywidendy z zysku wypłacane co kwartał (różnie 0.5 - 2 tys, zależnie od koniunktury), 30 charassa, 30 ghamil, 30 riag, 30 doddul

Sklep perfumeryjny - wspólnik Bakari Sarafici, połowa zysku wypłacana w ostatnim miesiącu każdego roku

Throal
Dostęp do szlachty - Klan Mefrah ma dostęp do większości ważnych osobistości - szlachty, z Domu Neumani. Wielu szalchciców to adepci wysokich kręgów. Wewnątrz Domu panują określone kodeksem zasady, które gwarantują liczne przywileje adeptom, w tym szkolenia. Adepci muszą liczyć się w zamian z obowiązkami (misje, praca, szkolenia Inicjowanych, kontraktowanie j'havim)

Dwór królewski
Oficjalnie dworzanin, i honorowy kapitan gwardii królewskiej. Pierścień królewski ułatwia dostęp do władcy i dworskich urzędników. Wymagana obecność na spotkaniach Rady Wojennej, i formalnych królewskich naradach.

Zobowiązania

Dom
Glauk - służący, pensja 90 sr/mc
Wulfio - ochroniarz, emerytowany agent Oka, pensja 650 sr/mc + ekstra wydatki