Różnice między wybraną wersją a wersją aktualną.
Nowa wersja | Poprzednia wersjaNowa wersjaNastępna rewizja po obu stronach | ||
zasady:trucizny [2012/06/06 21:29] – utworzono gerion | zasady:trucizny [2019/05/31 23:06] – gerion | ||
---|---|---|---|
Linia 1: | Linia 1: | ||
====== Trucizny w Barsawii ====== | ====== Trucizny w Barsawii ====== | ||
+ | |||
+ | |||
+ | ===Mechanika=== | ||
+ | |||
+ | Zaraz po kontakcie z trucizną postać może wykonać test odporności. Jest to test Wytrzymałości vs Obrona Magiczna trucizny. Dopiero nieudany test oznacza że trucizna wywarła swój efekt. | ||
+ | Co więcej taki test można powtarzać co runda, co godzina lub co dzień - w zależności od współczynnika "czas zatrucia" | ||
+ | |||
+ | 3 czynniki mają znaczenie w mechanice trucizn: efekt, czas zadziałania i czas zatrucia. | ||
+ | Obrona Magiczna trucizny jest trudnością jej usunięcia/ | ||
+ | Stopień efektu trucizny jest używany do testów efektu trucizny (zależnie od jej efektu) | ||
+ | |||
+ | Czas zadziałania: | ||
+ | |||
+ | Czas zatrucia: okresla jak długo efekt trucizny będzie się utrzymywał. | ||
+ | |||
+ | Efekt trucizny: | ||
+ | * Paraliż | ||
+ | * Osłabienie | ||
+ | * Obrażenia | ||
+ | * Śmierć | ||